torstai 29. joulukuuta 2011

Pitkästä aikaa

Saa nähdä onko täällä enää edes ketään lukijoita kun olen ollut niin pitkään poissa. Joulut meni tossa "ohimennen" ja kohta vuosikin vaihtuu. Tuli vähän keikkailtuakin (kuvia kenties luvassa).

Joulun aina on mulle aina tosi vaikee. Ku alkaa ahdistamaan kaikki niin en saa sitäkään vähää tehtyä mitä haluiasin. Tosin lahjat oli kaikki hommattu/tehty mitä pitikin ja vähän ylikin, joten kai sitä sitten kuitenkin. Tosin on aina niin suuret kuvitelmat mitä sitten haluu tehdä ja kun ei siitä suoriudu niin alkaa ahdistamaan.

Uusi vuosi vietetään ihan omalla porukalla. Käydään tosin mamman pihassa lasten serkkujen kanssa vähän paukuttelemassa. On niin ihanaa ku ei tarvii mennä mihinkään kinkereihin. Tai siis eihän niihin koskaan tarvii mennä, mutta kun ei ole mitään sellaista haluakaan. Ja eipä meitä juuri kukaan minnekkään kutsukkaan ku ei kuitenkaan mentäs.

Jyväskylässä käytiin sukuloimassa kanssa. Iskä teki siellä muutaman tatuoinnin ja mä shoppailin ja olla möllötin. Suunnitellaan uutta reissua sinne tossa heti alkuvuodesta. Ois tarkotus käydä siitä päivä- tai mahdollisesti yöreissulla sitten Siilinjärvellä kaverin luona.

Näin kirjotettunahan sitä huomaa, että onhan sitä tullut tehtyä vaikka mitä. Tuli pipojakin tehtyä vaikka kuinka monta pukin konttiin ja niistä tuli hienoja vaikka ite sanonkin. Mutta kuviahan en taaskaan ottanut. Mun on jotenkin niin kamalan vaikee ottaa kuvia omista tekeleistä.


Koittelen taas kirjoitella useammin. Toivottavasti edes muutama lukija on pysynyt matkassa :)

4 kommenttia:

  1. Kiitos Riittis ihanasta muistamisesta ♥
    Turhaan et pipoja kehu, yhden olen nähnyt ja hieno on :)
    Hyvää Uutta Vuotta Sinulle ja perheellesi ♥

    VastaaPoista
  2. Mä olen mukanaaaa, ku peräpukamaaa... =)

    VastaaPoista
  3. Ois ollu kiva nähdä kuvia pipoista, ne on varmasti hienoja! :)

    VastaaPoista