lauantai 19. toukokuuta 2012

Uusia tuulia

Viime kerrasta onkin taas aikaa, ihan liian pitkään. Olen nyt saanut uuden kodin 1.5 alkaen. Olen asunut tässä nyt reilun viikon. Lapset oli mun luona pe-pe ja meni oikein hyvin. Vaikka jännitinkin, että viihtyykö ne mun luona, mutta hyvinhän nuo viihtyivät. Eilen kun lähtivät isälleen oli hetken todella ontto olo. Nyt olen jo pirteämpi. Pitää vaan pystyä ottamaan se niin, että toisella viikolla siivoilen ja oleilen ja teen omia juttuja ja toisella viikolla olen äiti 24/7. Eihän mulla kaiketi vaihtoehtoja ole. Itse erosta en ajatellut sen enempää tässä puhua kun blogi on kuitenki avoin ja on asioita mitä en halua saattaa kaikkien nähtäväksi. Ihmiset jotka haluavat asiasta tietää enemmän ja kenelle haluan kertoa saavat tiedon muuta kautta kuin täältä.

Kodin olen saanut sellaiseen kuntoon, että täällä on hyvä asua. Suuri kiitos siitä kuuluu Äidille. Olen nyt saanut korjattua välejä äitiin ja siskoon. En mä missään välirikossa ole niitten kanssa ollut, mutta en niin läheinen ku tällä hetkellä. Ja tukeahan mä tarvitsen ja tulen tarvitsemaan. Kodista puuttuu vielä mattoja, hyllyjä yms. "pikku" sälää. Otan kuvia sitten kun koen, että on jotain sellaista mikä on kuvaamisen arvoista. Tällä hetkellä teen taas isoäidinneliöitä. Mulla on ollu sellanen peitto niistä, nyt teen siihen lisää. Tarkoitus on saada siitä itselleni 120cm leveeseen sänkyyn päiväpeitto. Se onkin jo hyvällä mallilla. Pitää lisätä vähän pituutta ja leveyttä. Pituutta noin ensisijaisesti. Eli sen teen ensin. Pituus on 13 neliötä eli mulla on sitä nyt 4 valmista jotka on kaikki virkattu yhteen. Eli virkkaan ne sitten yhtenä palana siihen "valmiiseen" päiväpeittoon.

Voin siis olosuhteisiin nähden todella hyvin. Missasin tämän asian tiimoilta yhden tärkeän Kotiteollisuuden keikan ja se ottaa nuppiin todella paljon. Mutta eipä tuo ole ainut asia minkä olen joutunut tässä kestämään.

Hyvää lauantaita kaikki makkarat!

3 kommenttia:

  1. Tänks :)

    Pitäs päästä käymään, toisin sen vaa´an samalla! Miten sun viikot menee, ois se Tulisuudelma meinaan, mitä oon pähkiny. Lastenvahti tekeillä jos siitä tulee jotain!

    Pitäs hei oikeesti soitella!Oon vapautunu iltasin puol yhentoista maissa, taidanpa viestillä kysästä ookkonää hereillä tänä iltana :)

    VastaaPoista
  2. No se Tulisuudelma on juurikin niin, että olen vapaalla. Ja täällähän on yösijaa kyllä. Lapsilla on kerrossänky eli saat päättää ootko ylhäällä vai alhaalla. Ja siis toki tänne voi "turhaakin" tulla käymään :)

    VastaaPoista
  3. Hei, kiva kun oot taas linjoilla :) Tsemppiä!

    VastaaPoista