keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Oon kovasti kolunnu kaikenlaisia sisustushärpäkkeitä. Hakusessa on kaikenlaista. Kirppikselle pitäs tehä hyökkäys tossa heti ku mahdollista. Miten musta tuli tällänen? Olen ilmeisesti tullut nyt sitten vanhaksi. Mutta kivaahan tää on ku jaksaa touhuta. Keittiöön on nyt kanssa laitettu pari hyllyä, edelleen siitä tuppeensahatusta laudasta. Ja olen löytänyt omien kaappien kätköistä vaikka mitä kivaa. Vetimet on vielä tarkoitus vaihtaa niin saa keittiö ihan uuden ilmeen.

Eilen selvittelin puhelimessa serkun kanssa puolen vuoden takasta "riitaa". Oon edelleen aika jumissa kun meni ihan paniikkikohtauksen puolelle sen asian selvittäminen. Joskin se asia on nyt selvitetty, mutta silti on tänään selvästi vähän huonompi päivä.

Uusi sänky pitäisi ehdottomasti saada. Mä en meinaa millään päästä sängystä ylös kun on selkä niin jumissa. Vähintään tunti menee aamusta enneku pystyn liikkumaan yhtään normaalisti. Vähän meinaa sieppaa kun nyt olen muuten päässyt henkisesti ylös sängystä niin fyysinen puoli meinaa pettää. No toivottavasti tämä asia jotenkin korjaantuisi. Olen koittanut metsästää edullista sänkyä käytettynä. Mutta kaikki mitkä ois ollu kiinnostavia on menny ns.nenän edestä.


Ens kuussa onkin sitten Kotiteollisuuden keikka Hyvinkäällä mihin olen menossa mun "oman" KT diggarin kanssa. Odotan reissua erilaisin tuntemuksin. Mutta aivan varmasti keikasta tulee hyvä. Nyt meinaan ekan kerran ottaa itsekin kameran mukaan keikalle, koska mulla sellainen on :)


Hauskaa viikon keskeä :D:D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti