keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Ei taas mee voimakkaasti

Koita tässä nyt sitten jotenkin parantua ku tässä pitäs olla Kelan- ja fattantäti. Nyt rahat menee paikkaan X ja ne pitäs saada paikkaan Y, jotta se paikka Y voi laittaa meille rahaa. Paikka X ei voi laittaa mun pyynnöstä rahaa paikkaan Y ennenkuin Y on antanut suostumuksen X:llä. Sekavaa eikö??? Ja tällä välin ku niitä rahoja tossa veivataan edestakasin niin puhelinlaskut on maksamatta ja kivahan se puhelin on, että sillä voi pelata ja soittaa hätänumeroon. Sanoisin ruman sanan, mutta niin rumaa sanaa ei olekaan, että se kelpais tähän tilanteeseen. Joku jos haluu ottaa yhteyttä niin savumerkit toistaiseksi tulee perille. Voi kun taas jaksas, mutta vähissä se on se jaksaminen.
Mutta siis oma vikahan se on, että on sairas ja ei itse tienaa leipäänsä. Mihinköhän tässä alkas.
Ja siis moni ihminehän salaa tälläiset ongelmat, mutta nää on niin suuri osa mun elämää, että näistä pitää kirjottaa ku nämä asiat mua juurikin ahdistaa. Ja eihän näitä mun teksteja tarvii sellasen lukea joka ei halua...


Vaikenen

7 kommenttia:

  1. Nonniin,täältähän löyty tekstiä vaikka kuinka. Hienoo!
    Jos käy, niin laittasin tän nyt taas mun blogin sivupalkkiin, niin älyäisin käydä uudet heti lukemassa (tai ainakin siis joskus kun blogissani käyn...:P).
    Sukkakuvia odotellessa :)

    VastaaPoista
  2. Sanna, joo tottakai saa laittaa :) teijä äitekin on käyny lukemassa :D

    VastaaPoista
  3. Löysin sun blogin tutuntutuntutun kautta tai jotenkin. Kiva löytö! Kirjoittele, kirjoittele, se tekee hyvää, ja olet siinä hyvä! :)
    Nina

    VastaaPoista
  4. Nina, kiitos ja tervetuloa uudelleenkin :D

    VastaaPoista
  5. Mä ainakin käyn lukemassa, aina kun muistan <3

    VastaaPoista
  6. Ja mä <3 Niin vaikeista jutuista vaan kirjotat, et on vaikea keksiä mitään "järkevää" kommentoitavaa... =/

    VastaaPoista
  7. Leena, eipä sitä tarvii mitään "järkevää" kommentoidakaan. Kiva, että joku jaksaa lukea ja jättää jonkinmoisen merkin siitä. Ja mun olikin tarkotus kirjoittaa näitä vaikeita juttuja.

    Eltsu, kiva ku käyt <3

    VastaaPoista