sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Sunnuntai sukkia

Sukkia pukkaa taas. Mun on kyllä pakko ottaa niitä kuvia tässä lähipäivinä. Sais sitten itekin niitä kuvia kattella ku ei enää muista millasia kaikenlaisia sukkia on tullu tehtyä. Palasin pitkästä aikaa raitateemaan. Tuntuu taas kivalle tehdä raitasia. Pitäis vaan saada lisää lankoja. Oispa joskus kiva, että ois lankoja riittävästi. Lapasiakin vois nyt alkaa tekemään. Ja varmaan vois tsekata omienkin lasten villasukka ja lapas tilanteen. Ettei käy niinku joka syksy ettei ole niitä sitten ku tarttis. Koskakohan sitä osais olla organisointi kykyinen. No ainakin nyt on sentään mielessä se, että kattos noi talvitamineet kuntoon. Saa nähdä kuinka ämmän käy. Pitäs vielä jotenkin kattoa miten sais talvivehkeet järkevästi niin, että lapsetkin ne löytäs. Pari laatikko vois olla kiva missä ois lapasia, villasukkia, pipoja yms. hyvin suunniteltu on puoliksi tehty vai...epäilen.

Eilen saatiin kuin saatiinkin jonkinverran siivottua eli huomenna jatkuu taas niin ehkä tää joskus saadaa kelvolliseen kuntoon. Aviomies teki mulle eilen niin hyviä wokkivihanneksia, että meinas taju lähtee. Alkaa mun ajat keittiöss olla ohi. No ei vainen mä teen sellasta perus vanhanajan kotiruokaa ja Hannulla on enemmän sellanen soveltava keittiö. Siirrettiin olkarista yks pöytä pois mikä on ollu mulla kynsien tekoa varten. Se on meijän makkarissa nyt, sen saa sieltä sitten tarvittaessa kaivettua esiin. Olkkarissa ois tarkotus vielä vaihtaa järjestystä. Mutta se saattaa jäädä ens kertaan.

Lapset on touhuillu koko päivän pihalla. Ramppaavat tossa edestakasin fillareilla suhaavat. Tästä se alkaa...kohta niitä ei näy kotona ollenkaan. Mutta kivahan se on ku saavat touhuta "vapaasti". Eivätkä ole menneen minnekkään ilman lupaa. Se on kyllä tosi hienoa. Toivottavasti tää jatkuis suunnilleen samalla tavalla pidempäänkin.

En oo siitä maininnukkaan, että olen ollu vähän reilu 3 viikkoa vähähiilihydraalisella ruokavaliolla. Vaakaa mulla ei ole joten sen puoleen ei ole tietoa ja vaatteet on miltei kaikki trikoota eli siitäkään ei voi mitään päätellä. Mutta pirteämpi olen ja ruuan jälkeen ei tule väsymystä. Ja turvotusta on paljon vähemmän (lue: ei pieretä). Raportoin tästä jahka tiiän mikä on meininki.

Takaisin sukkien ja teeveen pariin !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti